فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

به گزارش بازار، شارژ حساب پی پال، یکی از مشکلات اساسی در ایران می باشد. پی پال یک شرکت آمریکایی می باشد و یکی از قدرتمند ترین شرکت های چند ملیتی که قوی ترین سامانه امنیتی درگاه پرداختی در جهان را دارد.

پی پال، به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران دسترسی کاربران ایرانی به حساب های پی پال را بسته است و تمامی کسانی که با آی پی (IP) ایرانی وارد سایت پی پال شوند حسابشان مسدود و بلاک می شوند و اگر کسی مبلغی را در سایت پی پال گذاشته باشد سریعا بلوکه می شود به همین دلیل نمی توان حتی ریسک اینکه شاید بتواند با داشتن حساب پی پال دیگر می توان در ایران تراکنشات پی پال انجام داد داشت.

برای انجام فرایند واریز پول و شارژ پی پال، اینجا کلیک کنید تا در چند دقیقه، حساب PayPal خود را مجدد شارژ کنید.

آموزش شارژ کردن حساب پی پال؛ چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟

PayPal بزرگترین درگاه واسط در میان خریداران و فروشندگان تمامی فروشگاه های اینترنتی در دنیا می باشد. که این درگاه الکترونیکی وابسته به شرکت ای بی و کشور های ایالات متحده آمریکا می باشد. انجام تراکنش در بین حساب های پی پال کار بسیار ساده و راحتی می باشد. به طوری که وارد کردن ایمیل حساب پی پال، قادر به انجام تراکنش های مختلف بین المللی می باشید. برای انجام پرداخت ها و انتقال وجه ارزی در اکانت پی پال، تنها کافی است اقدام به شارژ اکانت پی پال خود کنید.

اگر همچنان در PayPal، اکانت ندارید! می توانید هم اکنون با کلیک بر روی گزینه "باز کردن حساب پی پال وریفای شده" اقدام به افتتاح حساب PayPal کنید.

خدمات انجام شده به کمک حساب پی پال:
تهیه کالای فیزیکی به شرط آنکه مقصد آن ایران نباشد.

شارژ پنل های مختلف مانند: com و onlinenic و …

ارسال و یا دریافت پول از دوستان و یا آشنایان در سراسر دنیا

خرید از سایت eBay

پرداخت در سایت های فریلنسری برای واگذاری پروژه های مختلف

با افزایش موجودی حساب پی پال خود می توانید پرداخت های ارزی مختلفی را مانند: خرید کالا، تهیه لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ها، پرداخت حق عضویت در انجمن های موسسات خارجی مختلف و یا حتی ارسال پول برای دوستان و نزدیکان خود را با سرعت و امنیت بالایی انجام دهید.

حهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص افتتاح حساب PayPal و شارژ پی پال می توانید به سایت ارزی پی مراجه کنید و اقدام به واریز پول به حساب پی پال خود کنید.

واریز پول به PayPal؛ انتقال پول از پی پال به حساب بانکی
در صورتی که شما اکانت PayPal داشته باشید، نیاز به یک سورس یا منبع معتبر برای خرید و شارژ اکانت پی پل خواهید داشت که وابسته به ارز مورد نظر شما می باشد که به میزان دلخواه ارز برای شما شارژ می کند. ارزی پی، یک منبع امن برای ارائه ی خدمات خرید و افزایش موجودی حساب پی پال با کمترین مقدار کارمزد می باشد. کارمزد خدمات شارژ حساب paypal، در این سایت بسیار کمتر از سایر سایت های دیگر می باشد و در مدت زمان کوتاهی خرید پی پال و انتقال حواله پی پال را برای شما فراهم می کند. ارز انتخابی بستگی به نظر شما دارد و به دلخواه خود می توانید مشخص کنید شارژ حساب شما بر اساس دلار و یا یورو می باشد.

پی پل (PayPal) بزرگ ترین سرویس در نقل و انتقال الکترونیکی وجوه مختلف بانکی می باشد. پی پل بانک نیست و کاربران از حساب بانکی، کارت شارژ اعتباری خود به واسطه پی پال می توانند به نقل و انتقال وجوه و یا خرید خود بپردازند.

ارزی پی؛ معتبرترین سایت برای شارژ حساب پی پال
سایت ارزی پی، یکی از بزرگ ترین سایت های خرید ارز و دلار بین المللی می باشد؛ که در زمینه خرید و فروش یپ پال، شارژ پی پل، نقد کردن و دریافت PayPal خدمات منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید برای تهیه ویزاکارت مجازی آنی با قیمت ارزان به خدمات ارزی، ارزی پی مراجعه کنید. خرید پی پال با تحویل فوری بهترین پیشنهاد برای کسانی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن پی پل خود را با قیمت مناسب دریافت کنند.

تیم ارزی پی متشکل از قوی ترین تیم پشتیبانی می باشد که به شما کمک می کند که تمامی خواسته هایتان بجز ویزاکارت مواردی چون:

  • مسترکارت
  • ویزاکارت
  • حواله ارزی
  • نقد کردن درآمد ارزی
  • شارژ حساب های بین المللی
  • وب مانی و پرفکت مانی را هم ساپورت می کند

و می توانید با امنیتی بالا سرمایه خود را در حساب های بین المللی خود وارد نموده و به آسانی با دنیا تعامل برقرار کرده و تحریم ها را دور بزنید.

منبع مقاله: کلیک کنید

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی