فروش وب مانی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی معمولی، یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه شما باشند که روزانه به دفعات بسیار زیادی از آن استفاده می کنیم. سینک های ظرفشویی، کارایی های بسیار زیادی دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز بسیار تاثیر گذار هستند. سینک های ظرفشویی در شستن ظرف و ظروف، میوه، سبزیجات و مواد غذایی که نیاز به شستشو دارند و … کاربرد دارند. از دیگر کاربرد های سینک های ظرفشویی، می توان به تامین آب تصفیه از شیر های آب تصفیه در سینک های ظرفشویی اشاره کرد.

درباره تاثیر بسزای سینک های ظرفشویی در آشپزخانه نیز باید بگوییم که بعد از کابینت های آشپزخانه شما، سینک ظرفشویی بیشترین تاثیر در زیبایی را دارند و بیشتر از باقی تجهیزات آشپزخانه به چشم می آیند. به همین خاطر است که شما می توانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب و زیبا، به زیبایی آشپزخانه خود بیفزایید.

به نقل از وب سایت ویکی پدیا:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

خرید سینک ظرفشویی معمولی؛ ارزان و با دوام!

یکی از نام هایی که در خرید سینک ظرفشویی ممکن است شنیده باشید، سینک ظرفشویی معمولی است. درباره سینک های ظرفشویی معمولی اینچنین باید گفت که سینک هایی هستند که از هر نوع از رایج ترین حالات هستند و به همین خاطر بود که سینک ظرفشویی بسیار زیادی در خانه ها، به این شکل هستند. برای سینک های ظرفشویی، سه دسته بندی مختلف و اصلی وجود دارد که سینک های ظرفشویی را به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند. سینک ها از نظر تعداد لگن به ۳ دسته سینک های تک لگن؛ سینک های دو لگن و سینک های چند لگن تقسیم می شوند. سینک های آشپزخانه، از نظر نحوه نصب شدن نیز به سه دسته سینک های روکار، توکار و زیرکار، تقسیم می شوند و از نظر متریالی که از آن ساخته می شوند نیز به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

در بین همه این دسته بندی ها، سینک های دو لگن، سینک های روکار و سینک هایی که از استیل تولید می شوند از دسته سینک های رایج مختلف هستند. به همین دلیل سینک های ظرفشویی استیل روکار دو لگن را می توان به جرئت سینک های ظرفشویی معمولی نامید که احتمالا در منزل خود از آنها استفاده می کنید یا در منزل آشنایان خود دیده اید.

ویژگی های سینک ظرفشویی معمولی

حالا که با سینک ظرفشویی معمولی آشنا شدید، باید ویژگی های آنها را نیز بشناسید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره ویژگی های سینک های ظرفشویی معمولی بدانید، این است که در ویژگی های این سینک ها نباید به دنبال، ویژگی های خارق العاده باشید. ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر ضربه، گرما، آلودگی، زنگ زدگی این دسته از سینک ها، به طوری کاملا معمولی است. نه آنقدر خوب و نه آنقدر بی کیفیت.

سینک های ظرفشویی معمولی ویژگی های ساده و نرمالی دارند اما دو ویژگی بسیار مهم دارند که باعث می شود و که این سینک ها به رایج ترین سینک های ظرفشویی در جهان تبدیل شوند. این دو ویژگی قیمت مناسب و ماندگاری بالای این دسته از سینک هاست.

سینک های ظرفشویی معمولی، به دلیل معمولی بودنشان، قیمت های بسیار مناسبی دارند و این موضوع باعث می شود که سینک های معمولی، خریداران بسیار زیادی دارند. ویژگی دیگر سینک های معمولی آنها نیز این است که ماندگاری بسیار بالایی دارند و بسیار با دوام هستند. این ویژگی سینک ها نیز به پرطرفدار شدن آنها بسیار کمک کرد. ماندگاری سینک های ظرفشویی معمولی، اهمیت بسیار زیادی در خریداری شدن آنها دارند.

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید اینترنتی سینـک ظرفشویی

سیلور یراق، یکی از نام آشنا ترین برند های فروش تجهیزات آشپزخانه است که در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود در این زمینه را شروع کرد و در طی ۱۵ سال فعالیت به یکی از بهترین مراجع خرید سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فر و مایکروویو، هود آشپزخانه و دیگر لوازم آشپزخانه تبدیل شده است. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از بهترین و کامل ترین مراجع خرید تجهیزات آشپزخانه است و شما میتوانید بهترین تجهیزات آشپزخانه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سیلور یراق خریداری فرمایید و این کار را اینترنتی انجام دهید.

خرید سینک ظرفشویی معمولی ارزان: اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی معمولی دارید و می خواهید یک خرید خوب و اقتصادی داشته باشید، می توانید سینک ظرفشویی مورد نظر خود را در وب سایت سیلور یراق، به صورت اینترنتی خریداری کنید و با این کار در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (silveryaragh.com)

لینک منبع

  • arzi pay
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند؟

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند. درست حدس زدید؛ سینک ظرفشویی. در ادامه در رابطه با خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز و در رابطه با ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و همچنین توضیحاتی در رابطه با این که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ توضیح میدهیم.

سینک ظرفشویی آشپزخانه شما، به دلیل کارایی های بسیار زیادی که دارد و همچنین تاثیر بسیار زیبایی که در زیبایی آشپزخانه می گذارد، مهم ترین عضو آشپزخانه شماست و شما می توانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب، آشپزخانه خود را هم کارآمد تر و هم جذاب تر کنید.

اما یکی از مهم ترین نکات در خرید سینک ظرفشویی پاسخ به دو سوال مهم است. 1: چه نوع سینکی بخریم؟ و 2: سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ برای پاسخ به سوال اول باید بگوییم که های ظرفشویی 3 نوع دسته بندی دارند که می توانید با شناخت همه آنها و ویژگی هایشان، به راحتی و بر اساس سلیقه خودتان سینک ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا پاسخ سوال سینک ظرفشویی چه مارکی بهتر است را به شما بدهیم.

سینک های ظرفشویی از نظر ابعاد در سایز های بسیار زیادی تولید می شود. حداکثر سایزی که برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفته شده است به این شکل است که از نظر طولی تا 250 سانتی متر، از نظر عرضی تا 150 سانتی متر و از نظر عمق نیز از 15 تا 40 سانتی متر، در نظر گرفته شده است. بله شاید باورش کمی سخت باشد ولی سینک های دو و نیم متری نیز وجود دارد اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن دقت کنید!

برند های مختلف تولید سینک ظرفشویی

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که از کدام برند ها سینک ظرفشویی بخرید. در ادامه این بخش قصد داریم تا برخی از ویژگی های برند های مختلف را برای شما بگوییم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان بیش از 500 مدل سینک ظرفشویی دارد که به معنی واقعی کلمه دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. 500 مدل سینک و تنوع بسیار زیاد آنها از ویژگی هایی است که در دیگر برند ها پیدا نمی کنید. درباره کیفیت و قیمت سینک های ظرفشویی اخوان نیز باید گفت که سینک های اخوان به این شکل هستند که یا با کیفیت و گران هستند و یا معمولی و ارزان. پشتیبانی سینک های اخوان نیز از دسته اشکالات دیگر این برند است که انتقاد های زیادی از آن می شود.

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی سینک اخوان ارزان قیمت، شیک، با کیفیت بالا و زیبا تهیه کنید، می توانید سینک ظرفشویی اخوان مورد نظر خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بخرید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید. سیلور یراق فروش سینک Akhavan، استیل البرز، بیمکث، آروما، داتیس و دیگر برند ها را انجام می دهد تا شما بتوانید هر نوع و برند سینک ظرفشویی که می خواهید، تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

سینک ظرفشویی استیل البرز

برند استیل البرز نیز جامعیت و تنوع بسیار زیادی در سینک های خود دارد و به بیشترین تنوع سینک در میان برند های دیگر مشهور است. سینک های آشپزخانه استیل البرز، به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند در سه دسته کیفی متوسط، با کیفیت و درجه یک تولید می شوند که باز هم دست مشتری در انتخاب را باز می گذارد. قیمت سینک های استیل البرز نیز به نسبت کیفیتشان معمولا مناسب است و خدمات پس از فروش این برند نیز زبانزد خاص و عام می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث

یکی دیگر از بهترین برند های ایرانی، بیمکث می باشد که تنوع محصول کمتری نبست به دو برند قبل دارد اما سینک های به شدت با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه ای تولید می کند. کیفیت این سینک ها بسیار بالاست و قیمتشان نیز بسیار مناسب. برای همین است که سینک های ظرفشویی بیمکث به محبوب ترین سینک های ایرانی نام گرفته اند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی این برند نیز بسیار عالی است و تیم پشتیبانی پاسخگو و متعهدی دارد.

سینک ظرفشویی کن

برند کن نیز یکی دیگر از برند های خوب ایرانی است که می توانید محصولات باکیفیت آن را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. تنوع محصولات برند کن نیز نزدیک به 25 مدل است و سینک های خود را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. پشتیبانی این برند نیز خیلی معمولی و نرمال می باشد.

سینک ظرفشویی تاکنوگلد

در میان سینک های ظرفشویی وارداتی و خارجی، برند تاکنوگلد، با 4 مدل سینک خود، یکی از محبوب ترین برند هاست. کیفیت سینک های تاکنوگلد بسیار بالا است و قیمتشان نیز نسبت به سایر برند های خارجی مناسب تر است. یکی دیگر از نکات جالب درباره این برند نیز خدمات پس از فروش عالی آن در ایران است.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی

سینک های ظرفشویی را می توان به جرئت مهم ترین قسمت آشپزخانه در بین باقی تجهیزات دانست. سینک های ظرفشویی کارایی بسیار زیادی در آشپزخانه دارند و بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر را در زیبایی آشپزخانه دارند. یکی از موضوعاتی که همیشه در هنگام خرید سینک ظرفشویی پیش می آید این است که سینک ظرفشویی، چه مارکی خوبه؟ اما به نظر شما کدام برند سینک ظرفشویی از باقی برند ها بهتر است.

اگر قصد خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز را دارید، اگر هنوز نمی دانید استانداردترین ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و به صورت کامل راهنمایی نشدید که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟! پس با فروشگاه سینک سیلوریراق همراه باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

 

منبع

سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند؟

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ سینک ظرفشویی خانه شما، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آَشپزخانه شما وجود دارد. آشپزخانه همانطور که می دانید به دلیل اینکه روزانه بار ها و بار ها همه افراد وارد آشپزخانه می شوند و از تجهیزات مختلف داخل آن استفاده می کنند مهم ترین بخش خانه است و فکر می کنید که در آشپزخانه، کدام یک از تجهیزات است که بیشترین اهمیت را دارند. درست حدس زدید؛ سینک ظرفشویی. در ادامه در رابطه با خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز و در رابطه با ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و همچنین توضیحاتی در رابطه با این که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ توضیح میدهیم.

سینک ظرفشویی آشپزخانه شما، به دلیل کارایی های بسیار زیادی که دارد و همچنین تاثیر بسیار زیبایی که در زیبایی آشپزخانه می گذارد، مهم ترین عضو آشپزخانه شماست و شما می توانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب، آشپزخانه خود را هم کارآمد تر و هم جذاب تر کنید.

اما یکی از مهم ترین نکات در خرید سینک ظرفشویی پاسخ به دو سوال مهم است. 1: چه نوع سینکی بخریم؟ و 2: سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ برای پاسخ به سوال اول باید بگوییم که های ظرفشویی 3 نوع دسته بندی دارند که می توانید با شناخت همه آنها و ویژگی هایشان، به راحتی و بر اساس سلیقه خودتان سینک ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا پاسخ سوال سینک ظرفشویی چه مارکی بهتر است را به شما بدهیم.

سینک های ظرفشویی از نظر ابعاد در سایز های بسیار زیادی تولید می شود. حداکثر سایزی که برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفته شده است به این شکل است که از نظر طولی تا 250 سانتی متر، از نظر عرضی تا 150 سانتی متر و از نظر عمق نیز از 15 تا 40 سانتی متر، در نظر گرفته شده است. بله شاید باورش کمی سخت باشد ولی سینک های دو و نیم متری نیز وجود دارد اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن دقت کنید!

برند های مختلف تولید سینک ظرفشویی

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که از کدام برند ها سینک ظرفشویی بخرید. در ادامه این بخش قصد داریم تا برخی از ویژگی های برند های مختلف را برای شما بگوییم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان بیش از 500 مدل سینک ظرفشویی دارد که به معنی واقعی کلمه دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. 500 مدل سینک و تنوع بسیار زیاد آنها از ویژگی هایی است که در دیگر برند ها پیدا نمی کنید. درباره کیفیت و قیمت سینک های ظرفشویی اخوان نیز باید گفت که سینک های اخوان به این شکل هستند که یا با کیفیت و گران هستند و یا معمولی و ارزان. پشتیبانی سینک های اخوان نیز از دسته اشکالات دیگر این برند است که انتقاد های زیادی از آن می شود.

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی سینک اخوان ارزان قیمت، شیک، با کیفیت بالا و زیبا تهیه کنید، می توانید سینک ظرفشویی اخوان مورد نظر خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بخرید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید. سیلور یراق فروش سینک Akhavan، استیل البرز، بیمکث، آروما، داتیس و دیگر برند ها را انجام می دهد تا شما بتوانید هر نوع و برند سینک ظرفشویی که می خواهید، تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

سینک ظرفشویی استیل البرز

برند استیل البرز نیز جامعیت و تنوع بسیار زیادی در سینک های خود دارد و به بیشترین تنوع سینک در میان برند های دیگر مشهور است. سینک های آشپزخانه استیل البرز، به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند در سه دسته کیفی متوسط، با کیفیت و درجه یک تولید می شوند که باز هم دست مشتری در انتخاب را باز می گذارد. قیمت سینک های استیل البرز نیز به نسبت کیفیتشان معمولا مناسب است و خدمات پس از فروش این برند نیز زبانزد خاص و عام می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث

یکی دیگر از بهترین برند های ایرانی، بیمکث می باشد که تنوع محصول کمتری نبست به دو برند قبل دارد اما سینک های به شدت با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه ای تولید می کند. کیفیت این سینک ها بسیار بالاست و قیمتشان نیز بسیار مناسب. برای همین است که سینک های ظرفشویی بیمکث به محبوب ترین سینک های ایرانی نام گرفته اند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی این برند نیز بسیار عالی است و تیم پشتیبانی پاسخگو و متعهدی دارد.

سینک ظرفشویی کن

برند کن نیز یکی دیگر از برند های خوب ایرانی است که می توانید محصولات باکیفیت آن را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. تنوع محصولات برند کن نیز نزدیک به 25 مدل است و سینک های خود را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. پشتیبانی این برند نیز خیلی معمولی و نرمال می باشد.

سینک ظرفشویی تاکنوگلد

در میان سینک های ظرفشویی وارداتی و خارجی، برند تاکنوگلد، با 4 مدل سینک خود، یکی از محبوب ترین برند هاست. کیفیت سینک های تاکنوگلد بسیار بالا است و قیمتشان نیز نسبت به سایر برند های خارجی مناسب تر است. یکی دیگر از نکات جالب درباره این برند نیز خدمات پس از فروش عالی آن در ایران است.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی

سینک های ظرفشویی را می توان به جرئت مهم ترین قسمت آشپزخانه در بین باقی تجهیزات دانست. سینک های ظرفشویی کارایی بسیار زیادی در آشپزخانه دارند و بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر را در زیبایی آشپزخانه دارند. یکی از موضوعاتی که همیشه در هنگام خرید سینک ظرفشویی پیش می آید این است که سینک ظرفشویی، چه مارکی خوبه؟ اما به نظر شما کدام برند سینک ظرفشویی از باقی برند ها بهتر است.

اگر قصد خرید انواع بهترین سینک ظرفشویی همچون: سینک آشپزخانه اخوان و استیل البرز را دارید، اگر هنوز نمی دانید استانداردترین ابعاد سینک ظرفشویی، چه اندازه است و به صورت کامل راهنمایی نشدید که سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه؟! پس با فروشگاه سینک سیلوریراق همراه باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

 

لینک منبع

 

  • arzi pay
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان

جدیدترین مدل سینک آشپزخانه اخوان

همانطور که می دانید امروزه توجه افراد به خصوص خانمها بر دکوراسیون و وسایل آشپزخانه جلب میشود. پس باید برای هر چه زیباتر دیده شدن آن، از وسایل شیک و زیبایی استفاده کنیم. یکی از این وسایل که در حقیقت تمیزی آشپزخانه را به رخ می کشد، سینک ظرفشویی است. سینک اخوان، یکی از معروف ترین برندها در حوزه فروش سینک ظرفشویی است که با ارائه مدل های مختلفی مانند توکار، روکار و زیر کابینتی توانسته نیاز مشتریان خود را با سلایق متنوع برطرف کند.

ما در ادامه این مطلب سعی داریم تا برخی از ویژگی های منحصر به فرد سینک ظرفشویی اخوان را به شما معرفی کنیم. البته در حالت کلی منظور ما همان دوام و مقاومت بالا، کیفیت بی نظیر و همچنین رعایت پارامترهای مرتبط با مسائل بهداشتی است. اما جالب است بدانید که جنس سینک های اخوان از جنس استینلس استیل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت سینک های اخوان و مشاهده کاتالوگ سینک آشپزخانه اخوان، می توانید هم اکنون برای خرید اینترنتی سینک اخوان به سایت سیلوریراق مراجعه کنید و جدیدترین سینک اخوان را با قیمت ارزان سفارش دهید.

مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سینک اخوان بدانید!

در هنگام خرید سینک، باید موارد مهمی را مد نظر داشته باشید؛ که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم و همچنین برخی از مدل های بسیار زیبا و کلاسیک را مشاهده می کنید.

  • اولین نکته در انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب این است که باید هم از نظر ظاهری زیبا باشد و هم دارای مقاومت بالایی باشد و به آسانی خراب نشود.
  • در تمیزی و نظافت سینک کوشا باشید، به این دلیل که ظرفها و میوه ها در این وسیله شسته میشوند و بهداشت آن بسیار مهم و ضروری است.
  • سینک های دوقولو برای کسانی مناسب است که معمولا ظرف ها را با دست میشورند. به این صورت که می توانید در یک طرف ظرف های کثیف را بریزید و در طرف دیگر آنها را شسته و آبکشی کنید.
  • توجه داشته باشید که باید سینکی را انتخاب کنید که به راحتی با فضایی که شما برای جایگذاری آن در اختیار دارید هماهنگ شود. برخی از افراد تصور دارند که باید بزرگ ترین سینک را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند که این باوری اشتباه است. زیرا در ابتدا باید ببینید که چه اندازه ای بیشتر از همه برای شما کاربردی است و به راحتی می توانید با آن کار کنید.
  • انتخاب جنس سینک ظرفشویی، به میزان شلوغی و میزان استفاده شما بستگی دارد. ایمنی سینک های شیشه ای، چینی و سنگی بسیار کمتر از انواع سینک های فلزی است؛ زیرا در صورت سقوط جسم سنگین امکان شکستن آنها وجود دارد.
  • اگر آشپزخانه شما شلوغ و پررفت و آمد است، بهتر است که از دور سینک های چینی و شیشه ای استفاده نکنید.

آشنایی با انواع سینک های ظرفشویی

سینک گرانیتی؛ توسط سنگ گرانیت، آهک، مرمر و تراورتن ساخته می شود و همچنین عمر طولانی دارند. از عیب های آن می توان به شکسته شدن، عرق کردن در قسمت زیر لگن و ترک برداشتن آن اشاره کرد. اما اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، لکه های آبی که بر روی سینک باقی می ماند جلوه خوبی ندارد. در کل جزء یکی از محصولات لوکس بشمار می آید.

سینک شیشه ای؛ زیبایی و تمیز کردن راحت این مدل، باعث جذابیت آن شده است. از سری مشکلات این سینک ظرفشویی می توان به احتمال شکسته شدن، به وجود آمدن خط و خش و ماندگاری لک آب روی کار و احتمال جدا شدن لگن را نام برد.

سینک استیل؛ سینک های مدل استیل طرفداران زیادی دارد. که خود این محصول شامل روکار، توکار و زیرکار است. مقاومت بالایی دارد و نظافت آن نیز راحت تر است.

مدل توکار؛ برای نصب این مدل صفحه کابینت را برش می دهند و سینک را روی چوب و یا سنگ قرار می دهند. این مدل معمولا پرفروش است و افرادی که تمایل دارند همیشه اطراف سینک خشک باشد و زمانی را برای خشک کردن آن صرف نکنند بهتر است که از این مدل استفاده کنند.

مدل زیرکار؛ افرادی که اوپن آشپزخانه از مدل کورین دارند این مدل را نصب می کنند. صفحه کورین باید برش داده شود و سینک از زیر داخل آن نصب شود.

جدیدترین انواع سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرف شویی، از جمله ابزار و تجهیزات پرکاربرد در منازل و آشپزخانه ها می باشد. کیفیت و زیبایی این وسایل نیز به مروز زمان نقش مهمی را در دکوراسیون محیط آشپزخانه ایفا می کند. سینک ظرفشویی، مکانی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی از مواد غذایی است. دقت در انتخاب یک سینک مقاوم با طراحی کارآمد و متریال مرغوب اهمیت بالایی دارد. انواع سینک اخوان، در سه مدل توکار، روکار و زیر صفحه ای تولید میشوند و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و مساحت آشپزخانه ی خود می توانند نسبت به خرید گزینه ی ایده آلی را برای خانه خود انتخاب کنند.

انواع سینک توکار اخوان

مجموعه سینک توکار اخوان، از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین سینک های این شرکت به حساب می آید. و در بسیاری از آشپزخانه ها و مطبخ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در انواع مدل های تک لگنه، دو لگنه و در ابعاد و اندازه های متنوعی طراحی و تولید میشوند و متناسب با نیاز افراد و جمعیت خانواده، در آشپزخانه نصب میشود.

سینک های توکار اخوان، از استیل مرغوب 1 میلی متری ساخته میشوند و دارای لگن های عمیق 20 الی 22 سانتی متری می باشند. وجود لوازم و تجهیزات آشپزخانه مانند جامایع، خروجی جا اسکاجی، سیفون و زیرآب، تخت گوشت پلاستیکیباکسی، سبد و لگن در برخی از این سینک های باعث شده است تا استفاده از آنها بسیار آسان و لذت بخش باشد؛ و افراد به هنگام شست و شو و آماده سازی مواد غذایی برای پخت و پز با هیچ مشکلی روبه رو نشوند.

سینک فانتزی روکار اخوان؛ انتخاب افراد سخت پسند

سینک ظرفشویی روکار اخوان؛ از مجموعه سینک های این شرکت می باشد که به صورت روکار و بر روی کابینت های آشپزخانه قرار می گیرند. سینک روکار اخوان، دارای ابعاد و اندازه های متنوعی می باشد و استفاده از آنها در آشپزخانه های مختلف با مساحت های گوناگون به راحتی امکان پذیر است. این مدل دارای لگن های عمیق می باشد و از تجهیزاتی مانند سیفون، زیرآب و قطعات پلاستیکی جانبی بهره مند می باشد؛ همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارد.

معرفی مدل های مختلف سینک زیرصفحه ای اخوان

دسته ای از سینک اخوان نیز به صورت زیر صفحه ای و بدون داشتن سینی طراحی شده اند و برای استفاده در اکثر آشپزخانه های کوچک و برخی استودیوها و مکان های تجاری، اداری و فرهنگی اداری مناسب می باشد. این نوع محصولات جای بسیار کمی را در محیط اشغال می کنند و در عین تمامی نیازهای افراد را برطرف می کنند. این سینک ها همانند دیگر سینک های شرکت اخوان، دارای سیفون و زیرآب می باشند و از لگن های عمیق، قطعات و لوازم جانبی پلاستیکی با دوام و ماندگاری بالا بهره می برند.

بارز ترین ویژگی سینک های اخوان را بشناسید!

  1. مقاوت بالا در برابر خط و خش
  2. لکه پذیر نبودن
  3. براق بودن و دوام بالا
  4. مقاوم بودن در برابر سرما و گرما
  5. قالب استاندارد و مصرفی
  6. عمیق بودن لگن های ظرفشویی
  7. تعدد و تنوع زیاد در تعداد لنگه ها

بهترین سینک ظرفشویی کدام است؟!

بهترین و مناسب ترین سینک ظرفشویی، سینکی است که شما به راحتی بتوانید از آن حداکثر استفاده را داشته باشید. این وسایل کاربردی انواع مختلفی دارند که در قسمت های بالاتر به طور کامل درمورد آنها توضیح داده شد. بهتر است این نکته را بدانید که اکثر سینک ها اخوان با توجه به قیمتشان با یکدیگر تفاوت دارند و همگی آنها دارای 10 سال گارانتی بی قید و شرط می باشند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی محصول مورد نظر خود را از برندترین شرکت تهیه کنید.

خرید جدیدترین مدل های سینک ظرفشویی اخوان در فروشگاه سیلور یراق

اگر شما هم پس از خواندن این مطلب تصمیم گرفتید تا سینک ظرفشویی خود را از میان مدل های برند اخوان انتخاب کنید؛ بهتر است بدانید که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برند سینک های ظرفشویی در ایران، اخوان می باشد؛ که با ارائه محصولات باکیفیت توانسته است پس از سال های زیادی همچنان رضایت مشتریان خود را بدست آورد. شاید در این حین این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا می توانم اقدام به خرید اینترنتی سینک ظرفشویی اخوان؛ با قیمت مناسب و کیفیت بالا کنم؟!

فروشگاه آنلاین سیلور یراق، یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان سینک های ظرفشویی در ایران است؛ که با بیش از 15 سال تجربه در زمینه خرید و فروش تجهیزات خانه و آشپزخانه توانسته در میان دیگر رقبای خود به جایگاه مناسبی برسد. اگر شما هم به دنبال جدیدترین مدل های سینک اخوان با قیمت مناسب هستید؛ می توانید به سایت سیلور یراق مراجعه کنید و از میان انواع مدل هایی که ارائه شده است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با ثبت سفارش آنلاین در کمترین زمان ممکن در منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

لینک منبع

  • arzi pay
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی ارزان این عضو جدانشدنی با کاربرد بالایی که دارد نمی توانید یک روز آن را در حال استراحت ببینید، مگر آنکه در خانه نباشید. به دلیل شستشوی چربی، آلودگی و مانده غذاها درون سینک ظرفشویی آشپزخانه انجام میشود، بنابراین جنس مرغوب و ابعاد مناسب آن می تواند آسودگی بیشتری برای شما داشته باشد و همچنین طول عمر بیشتری را برای خودش رقم بزند.

در واقع می توان گفت که سینک، یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. وسیله ای که تمامی افراد خانواده هر روز چندین بار از آن استفاده می کنند. در هنگام خرید سینک، انتخاب بهترین و مناسب ترین سینک ظرفشویی چه از لحاظ قیمت و چه از نظر ظاهر ضروری به نظر می رسد. اولین نکته ای که باید در هنگام خرید سینک ارزان، باید به آن توجه داشته باشید؛ اندازه مناسب آن است.

امروزه سینک های آشپزخانه در مدل های مختلفی طراحی و تولید میشوند، که برخی از آنها دارای یک بخش و برخی دیگر دارای دو بخش و تعداد دیگری از آنها با توجه به بزرگی خود از سه قسمت تشکیل شده اند. از دیگر موارد قابل توجه در هنگام تهیه سینک ظرف شویی، جنس آن و همچنین طریقه نصب کردن آن می باشد. زیرا برخی از انها به صورت روکار و بعضی دیگر در داخل کابینت نصب میشوند.

انواع سینک ظرفشویی ارزان:

سینک های ظرفشویی خارجی و ایرانی از لحاظ جنس به مدل های مختلفی تقسیم میشوند که شامل موارد زیر می باشد:

استیل گرانیتی شیشه ای سرامیکی

سینک استیل:

سنکهای استیل معمولی ترین مدل لگن ظرفشویی در آشپزخانه می باشد؛ که دارای مدل روکار، توکار و زیرکار است. استیلی که در ساخت این نوع محصولات به کار می رود بدون آلیاژ هستند تا در برابر رطوبت خاصیت ضدزنگ داشته باشند و تغییررنگ ندهند. ضخامت استیل به کار رفته در سینک بهتر است که بین 16-18 میلی متر باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای:

سینی این نوع از سینک های ظرفشوی، از جنس شیشه سکوریت نشکن است و لگن آن از جنس استیل است. این مدل محصول چندسالی است که در بازار رونق زیادی پیدا کرده است و به دلیل مشکلات فراوان خرید و فروش آن کاهش پیدا کرده است. این محصول معایب بسیار زیادی دارد به نمونه نشان دادن لکه آب و خط و خش بسیار زیاد است؛ زیرا این مدل سینک تنها برای زیبایی بیشتر است.

سینک گرانیتی:

اسن محصول ساخته شده از سنگ گرانیت، رزین و مواد دیگر می باشد که در رنگ های مشکی، قهوه ای، دودی، کرم و بژ تولید می شوند. سینک ظرفشویی گرانیتی، از مواد پلیمری ساخته شده است. سینک گرانیتی را با نام سینک کورین هم می شناسند. اما این محصول هم مانند مدل های دیگر نیز عیب و ایرادهایی همچون شکسته شدن، ترک برداشتن دارد. اما بهتر است این نکته را یادآور شویم که اگر سینک گرانیتی باکیفیت باشد و از یک برند معتبر خریدای شود چنین مشکلاتی به وجود نمی آید.

سینک سرامیکی:

این نوع سینک از سرامیک ساخته شده است. افرادی که تمایل دارند تا این محصول را با سایر آشپزخانه خود هماهنگ کنند پیشنهاد میشود که از یک سینک ظرفشویی سرامیکی با رنگ سفید استفاده کنند. سینک سرامیکی، در مقابل ضربه و خش مقاومت خوبی دارد و تمیزکردن آن نیز ساده می باشد، اما با این وجود قیمت بالایی دارد.

راهنمای انتخاب مناسب ترین سینک ظرفشویی

به کمک راهنمای خرید سینک ظرفشویی و با در نظر گرفتن نکات زیر، می توانید محصولی را بخرید که سال ها بدون مشکل برای شما کار کند.

عمق لگن: اگر می خواهید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و یا ایرانی را پیدا کنید، سعی کنید حتما به عمق آن توجه کنید. لگن های ظرفشویی عمق های متفاوتی دارند: 14، 18، 20 و 22 سانتی‌متر. هرچه عمق آن بیشتر باشد، کیفیت سینک بالاتر است.

ضخامت ورق: از دیگر نکات در هنگام خرید سینک در نظر گرفتن ضخامت آن می باشد. زیرا ضخامت بهترین مارک سینک ظرفشویی موجود در بازار 0.6، 0.8، 1 و 1.2 میلی‌متر است. ضخیم بودن ورق سینک با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد.

نوع ورق: نکته دیگر در خرید انواع سینک ظرف شویی، نوع ورق است. جنس ورق یا استیل ساده است، یا استیل آجدار که در مقابل خط و خش مقاومت بیشتری دارد، اما تمیز کردن آن زحمت زیادی دارد.

بهترین سینک ظرفشویی ایرانی

تا اینجا درمورد مهم ترین نکات درمورد خرید سینک ظرفشویی صحبت کردیم، اما در این شرایط این سوال پیش می آید که بهترین مارک سینک کدام است؟

با وجود چندین برند ایرانی که محصولات بسیار شیک و باکیفیت تولید می کنند، نمی توان تنها یک مدل را به عنوان بهترین سینک ایرانی انتخاب کرد و یک برند را به عنوان برترین مارک سینک معرفی کرد. بهترین مارک های سینک ظرفشویی داخلی را می توانید بین انواع سینک ظرفشویی اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن و ایلیا استیل پیدا کنید. البته کیفیت این برندها روز به روز در حال رشد می باشد.

خرید و قیمت بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه

سینک ظرفشویی، از جمله ابزار و تجهیزاتی است که در تمامی خانه ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت و زیبایی آن هم نقش بسیار مهمی را در کیفیت محیط آشپزخانه ایفا میکند. سینک ظرفشویی، محلی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی مواد غذایی می باشد و دقت در انتخاب سینک مقاوم با طراحی کارآمد و متیال مرغوب، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. انواع سینک ظرفشویی ارزان، در سه مدل توکار، روکار و زیرصفحه ای تولید میشود و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و فضای آشپزخانه خود می توانند نسبت به خرید گزینه ی ایده آل برای منزل خود اقدام نماید.

طبیعتا هزینه و قیمت سینک با توجه به برند تولیدکننده آن، مزایای سینک ظرفشویی، جنس و نوع نصب آن قابل تغییر می باشد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفت. پیش از خرید سینک بهتر است که بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به هزینه، میزان استفاده از سینک، نوع کابینت ها و ... با مشورت متخصصان و فروشندگان بهترین محصول را خریداری کنید.

در ادامه یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع سینک های ایرانی و خارجی را به شما معرفی میکنیم...

خرید سینک ظرفشویی ارزان قیمت و باکیفیت در فروشگاه سیلور یراق

همانطور که گران ترین محصولات همیشه بهترین کیفیت را ندارند، سینک هایی هم وجود دارند که با قیمت مناسب دارای کیفیت مناسبی هستند و از مواد مرغوبی ساخته شده اند و پس از گذشت زمان نیز از بین نمی روند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل و وجود منابع مالی مناسب به سراغ سینک هایی بروید که هم با کیفیت هستند و هم اینکه از لحاظ بصری جلوه خاصی را به آشپزخانه شما می دهند. برای اینکه یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید، می توانید خرید سینک ظرفشویی؛ را از فروشگاه silveryaragh تجربه کنید. انواع سینک ظرفشویی: سنگی، سینک گرانیتی، سینک اخوان، سینک استیل البرز و... و دیگر وسایل و تجهیزات خانه و آشپزخانه، توانسته است نیاز مشتریان خود را برای تهیه محصولات باکیفیت و مرغوب برطرف کند. از خدمات ارائه شده سایت سیلور یراق می توان به قیمت مناسب و ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد. به غیر از فروشگاه سیلوریراق، فروشگاه digikala نیز در فروش سینک ظرفشویی در داخل ایران فعالیت ویژه ایی دارد و در خارج از ایران می توانید از فروشگاه amazon بهره ببرید.

سینک ظرفشویی ارزان و مدرن را از سیلوریراق خریداری کنید!

 

لینک منبع

  • arzi pay
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی سفید: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سیلور یراق آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که خانم های خانه معمولا دوست دارند هم تجهیزات کاربردی در آن نصب کنند تا بتوانند کار های خود را راحت تر انجام دهند و هم آشپزخانه خود را زیبا کنند. تجهیزاتی مانند سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز یا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی در آشپزخانه قرار می گیرد و معمولا خانم های خانه دار، زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و به همین خاطر آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند.

اگر قصد خرید انواع سینک آشپزخانه از جمله خرید سینک ظرفشویی سفید از سیلوریراق یا دیجی کالا را دارید؛ می توانید هم اکنون وارد سایت شوید و کاتالوگ سینک های ظرفشویی را با قیمت مشاهده کنید.

یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، سینک آشپزخانه است. سینک های ظرفشویی در آشپزخانه، نقش بسیار مهمی دارند و بسیار از کار ها مانند شستن ظرف، میوه و سبزیجات یا حتی آب خوردن نیز در این قسمت انجام می شود. انواع سینک های ظرفشویی سالانه تولید می شوند و شما می توانید با انتخاب های مختلف، آشپزخانه خود را زیبا تر کنید.

سینک ظرفشویی سفید

یکی از انواع محبوب سینک آشپزخانه، سینک ظرفشویی گرانیتی است که خصوصیات و ویژگی های فراوانی دارد و بسیار زیبا می باشد. یکی از انواع سینک ها گرانیتی، سینک ظرفشویی سفید است. سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین انواع سینک ظرفشویی در بازار است که از جنس گرانیت ساخته می شود و از آنجایی که خریداران زیادی دارد، سالانه به طور انبوه تولید و عرضه می شود. در ادامه نیز بیشتر درباره خصوصیات سینک های ظرفشویی سفید صبت خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانیتی هستند و از متریال سنگ گرانیت تولید می شوند. در وب سایت معتبر و شناخته شده ویکی پدیا، اینچنین راجع به سنگ گرانیت می گویند که:

سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: GRANITE) گونه‌ای سنگ آذرین درونی اسیدی است. به همین دلیل، بافتِ آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و فلدسپات، میکا، و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. بسته به کانی‌هایِ موجود در سنگ خارا و شیمی آن، این سنگ به رنگ‌های گوناگونی، از صورتی تا سفید و خاکستریِ یافت می‌شود. این سنگ از سنگین‌ترین سنگ‌ها با چگالی ۲٫۷۵ گرم بر سانتی‌متر مکعب به‌شمار می‌رود.

قیمت سینک ظرفشویی سفید

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین و زیباترین انواع سینک در ایران هستند که بسیار با کیفیت و زیبا هستند و به این خاطر که از جنس گرانیت ساخته می شوند، ویژگی های بسیار خوب و مناسبی نیز دارند. اما به واسطه تمام این خصوصیات، قیمت نسبتا بالایی نیز دارند. اما شما می توانید بدون نگرانی درباره قیمت، انواع سینک ظرفشویی سفید را در وب سایت سیلور یراق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

مزایای سینک ظرفشویی سفید

بسیار مقاوم و محکم

احتمالا تا به حال شاهد این اتفاق بوده اید که یک سینک با ضربه غر یا حتی سوراخ شود. برخی از سینک های آشپزخانه بی کیفیت و هستند یا برخی دیگر حتی در صورت با کیفیت بودن، از جنس استیل هستند و در برابر ضربه مقاوم نیستند. یکی از ویژگی های یک سینک ظرفشویی خوب، مقاومت آن در برابر ضربه است. سینک ظرفشویی سفید که از سنگ گرانیت ساخته می شود، ضد ضربه می باشد و نگران نیست در صورت ضربه نگران سینک باشید.

تحمل حرارت بالا

سینک ظرفشویی سفید نیز مانند دیگر سینک های گرانیتی، می تواند تا دمای ۵۳۵ درجه فارنهایت یا ۲۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند و تغییر رنگ ندهد. این موضوع یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است که نگران هستند که حرارات ظروف فلزی باعث خرابی سینک ظرفشویی شان شود. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که برای افزایش عمر سینک ظرفشویی، بهتر است که از قرار دادن ظروف داغ در آن خودداری کنید.

ضد خط و خش

یکی دیگر از آثار ضربه در سینک های ظرفشویی این است که ممکن است روی آنها خط و خش بیفتد که این موضوع از زیبایی سینک می کاهد. گاهی اوقات نیز خراشیدگی هایی که از اجسام نوک تیز بوجود می آیند، باعث این خط ها می شوند. سینک ظرفشویی سفید، ضد خط و خش است و می توانید اطمینان داشته باشید که مثل روز اول باقی می ماند.

ضد لکه

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که خانم های زیادی در سراسر جهان، به تمیزی آشپزخانه خود بسیار اهمیت می دهند و لکه هایی که در سینک های ظرفشویی به وجود می آید، برایشان به شدن آزار دهنده است. این مشکل برای سینک های ظرفشویی سفید، پیش نمی آید. سینک های سفید از گرانیت و به طوری طراحی و ساخته می شوند که لکه روی آنها باقی نمی ماند. حتی با اینکه سفید هستند، ولی می توانید مطمئن باشید، که این سینک ها سفید خواهند ماند.

بهداشتی و ضد آلودگی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک سینک باید داشته باشد این است که میکروب ها و باکتری ها و در کل آلودگی روی آن نماند و فرصت رشد نداشته باشد. سینک ظرفشویی سفید، با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و خیالتان می تواند از بهداشتی بودن آنها راحت باشد.

لوکس و جذاب

سینک ظرفشویی سفید، از متریال خاصی ساخته می شود و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. سینک های سفید، به دلیل اینکه سفید هستند و با طرح های مختلف، تزئین می شوند، بسیار زیبا و لوکس هستند و قلب تپنده خانه شما را چندین برابر زیبا می کنند.

شما می توانید دیگر سینک های سفید برند های معروف را در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سفید سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1.  اخوان
  2.  الماس
  3. استیل البرز
  4.  آروما
  5. بیمکث
  6. -لت
  7.  داتیس
  8. کن

معایب سینک ظرفشویی سفید

  1. نصب سخت و مشکل: سینک ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانتی است و یک نکته بسیار مهم درباره سینک های ظرفشویی گرانیتی، این است که نصب آنها بسیار مشکل است و شما باید از یک نصاب حرفه ای برای نصب سینک های ظرفشویی استفاده کنید.
  2. شکستن ظرف و ظروف در سینک های سفید: پیشتر درباره ضد ضربه بودن سینک ظرفشویی سفید، صحبت کردیم، نکته مهم این است که شما دیگر نیاز نیست که نگران سینک خود باشید ولی ممکن است که ظروف شکستنی شما در اثر ضربه به سینک، بشکنند. پس بهتر است که مواظب ظروف شکستنی خود باشید.
  3. نصب شیر آب: بعضی از سینک های ظرفشویی برای شیر جا دارند و در آنها سوراخی تبعیه شده است و در برخی دیگر این امکان وجود ندارد. شما باید برای سینک ظرفشویی سفید خود، یک شیر سینک ظرفشویی جدا بخرید و آن را جداگانه نصب کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی سفید : https://silveryaragh.com/white-sink

 

لینک منبع

  • arzi pay
  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی استیل البرز: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است و بیشتر کار های اشخاص خانه دار، در این قسمت از خانه انجام می شود. مخصوصا خانم های خانه دار، بیشتر وقت خود را در آشپزخانه مشغول آشپزی و غذا پختن هستند. اصلا به همین دلیل آشپزخانه را قلب تپنده خانه می نامند.

اما به نظر شما، مهم ترین بخش آشپزخانه، کجاست؟ شاید برای بعضی از خانم ها اجاق مهم ترین بخش باشد اما بسیاری از مردم معتقدند که سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه است که شما می توانید به کمک آن، کار های بسیار زیادی انجام دهیم و نکته دیگر درباره سینک آشپزخانه اینکه، سینک های آشپزخانه شما، میتوانند به زیبایی آشپزخانه شما و منزل شما بیفزاید.

یکی از تولید کننده های داخلی سینک های ظرفشویی، شرکت استیل البرز است که مدت هاست که در ای زمینه فعالیت دارد و انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه را تولید می کند. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از با کیفیت ترین محصولات کارخانه استیل البرز است که طرفداران زیادی نیز در کشور دارد و افراد زیادی علاقه مند هستند که سینک های آشپزخانه استیل البرز را برای منزل خود خریداری کنند و از آن برای کار های آشپزخانه خود استفاده کنند.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره سینک های گفته است که:

ظرف‌شویی یا سینک لگنی است که معمولاً در آشپزخانه کار گذاشته می‌شود و ظرف‌ها و مواد غذایی را در آن می‌شویند. لگن ظرفشویی از موادی مانند فولاد ضدزنگ، فلزهای لعاب‌داده، کامپوزیت، فایبرگلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی ساخته می‌شود.

 

استیل البرز؛ برند معتبر ایرانی

استیل البرز یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آشپزخانه است که به واسطه تبلیغات گسترده ای که در سطح ایران داشت و در تلویزیون دیده شد، بسیار معروف شد. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از بهترین محصولات این کارخانه است که خواستاران زیادی دارد و معمولا با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. سال هاست که استیل البرز در عرصه تولید تجهیزات و لوازم آشپزخانه؛ فعال است و به تولیدات با کیفیت خود ادامه می دهد.

 

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز

امروزه در تمام نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید در بین مردم، قیمت مناسب محصولی است که قصد خرید آن را داریم. در خرید سینک ظرفشویی استیل البرز هم به همین شکل است و مناسب بودن قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، اهمیت بالایی دارد. شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن، سینک ظرفشویی استیل البرز را در وب سایت سیلور یراق خریداری کنید. شما می توانید سینک های ظرفشویی سفید را هم در سینک سیلور یراق تهیه نمایید.

 

انواع سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی از مهم ترین نکات تاثیر گذار بر کیفیت سینک های ظرفشویی استیل البرز، نوع و طراحی سینک هاست. جدا از انواع مختلف و رایج سینک های ظرفشویی مثل سینک های توکار، سینک های روکار یا سینک های زیرکار و از نظر تعداد لگن سینک ظرفشویی تک لگن یا سینک های دو لگن، سینک های آشپزخانه استیل البرز در طرح های خاصی تولید و ساخته می شوند که بسیار زیبا هستند و آشپزخانه شما را به شدت شیک می کنند. در ادامه به برخی از انواع مختلف طرح سینک ظرفشویی و ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد.

 

سینک روستایی:

سینک های روستایی استیل البرز یکی از انواع سینک می باشد که افراد زیادی آن را می پسندند. این سینک ها، از جمله سینک های تک لنگه بزرگی هستند که تفاوت اصلی آنها در قسمت جلوی آنها می باشد. از آنجایی که این سینک ها کمتر عقب نشسته اند، افرادی که کوتاه قد هستند نیز می توانند به راحتی از این سینک ها استفاده کنند. بسیاری از افرادی که می خواهند سینک ها روستایی انتخاب کنند باید بدانند که سینک ها روستایی در انواع سینک چینی، سینک سرامیکی و سینک سنگی موجود می باشد که رنگ های آنها هم متنوع است.

 

سینک گوشه گرد:

بسیاری از افرادی که خانه دار هستند در بین انواع سینک آشپزخانه، سینک های گرد را بیشتر دوست دارند؛ به این دلیل که تمیز کردن آن بسیار آسان تر است. البته باید توجه داشته باشید که اگر سبک آشپزخانه شما براق است این نوع سینک ها برای شما مناسب نمی باشد.

 

سینک با صفحه زه کش توکار:

بسیاری از خانم هایی که ظرف های زیادی برای شستشو دارد در بین انواع سینک آشپزخانه این گزینه را انتخاب می کنند. یکی از مزایایی که این سینک دارد این است که شما می توانید از سینک میوه شور برای سبزیجات و میوه های های خود را بعد از شستشو درون آن قرار دهید و آنها به راحتی بدون اینکه به آنها آب بخورد خشک شوند.

بیشتر کسانی که از این نوع سینک برای آشپزخانه در آشپزخانه خود استفاده می کنند باید بدانند که فضای زیادی از آشپزخانه را باید به این سینک اختصاص دهند چرا که سینک های زه کش توکار کمی عریض تر از انواع دیگر سینک ها می باشند. شما در سایت سیلور یراق می توانید از سینک های گرانیتی گرانیکو و همچنین از سینک های بدون سینی هم بهره مند شوید.

 

انواع سینک های استیل البرز از نظر نوع نصب سینک

  1. 1: سینک های ظرفشویی روکار
  2. 2: سینک های ظرفشویی توکار
  3. 3: سینک های ظرفشویی زیرکار یا زیر کابینت

 

لیست قیمت استیل البرز

شما می توانید در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق به سادگی لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت را بدست آورده و همچنین می توانید از محصولات آن استفاده کنید و به سادگی از سایت سیلور یراق سفارش دهید.

 

شما می توانید دیگر برند های سینک ظرفشویی را در سایت سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1. اخوان
  2. الماس
  3. استیل البرز
  4. آروما
  5. بیمکث
  6. لتو
  7.  داتیس
  8. کن

 

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز

اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی استیل البرز را دارید و می خواهید یک سینک خوب و باکیفیت و همچنین زیبا را بخرید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ سایت خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه انجام دهید و سینک ظرفشویی استیل البرز مورد نظر خود را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی استیل البرز : silveryaragh.com/kitchen-sink-estil-alborz

 

لینک منبع

  • arzi pay