فروش وب مانی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقد کردن PayPal و سایر ارزها:

پی پال، یکی از امن ترین، سریع ترین و رایج ترین روش ها برای نقد کردن درآمدهای ارزی در سراسر دنیا می باشد. به همین علت، در سال های اخیر به عنوان یک دارایی ارزشمند برای صاحبان کسب و کار محسوب میشود. زیرا راه های مناسبی برای پرداخت هایی که توسط کارگزاران انجام میشود ارائه می دهد. شاید بزرگترین سوالی که در چنین مواقعی پیش می آید این باشد که چگونه می توان پول دریافت شده از پی پال را نقد کرد و یا به حساب بانکی و یا کارت خود انتقال داد؟! برای پاسخ به این پرسش می توان گفت که ارزی پی، شرایط بسیار مناسبی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند تمامی ارز و دلار بدست آمده از پی پال را با آسان ترین روش نقد کنند.

البته گفتنی است که برای انجام اغلب فعالیت ها در PayPal، نیاز به ساخت اکانت پی پال دارید، که این فرآیند در طی چند مرحله در صفحه اصلی پی پال در ارزی پی قابل انجام می باشد. بسیاری از افراد در حوزه های بین المللی فعالیت دارند و به دنبال این هستند تا برای خود یک حساب پیپال ایجاد کنند، سایت خدماتی ارزی پی، شرایطی را فراهم کرده است تا وجه دریافتی خود را به راحتی و با امنیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن در حساب خود داشته باشید و همچنین هیچگونه دغدغه ای برای تبدیل ارز نداشته باشید و با پرداخت کمترین کارمزد این فرآیند را انجام دهید.

البته لازم به ذکر است که در کشور ایران برای ایجاد پی پال مشکلاتی وجود دارد، از جمله اینکه به دلیل وجود تحریم ها دسترسی مستقیم به سایت، ساخت اکانت و استفاده از خدمات وجود ندارد. که برای حل این مشکل می توانید به سایت ارزی پی مراجعه کنید و ارزی رایجی که از کشور خارجی فرستاده شده است را به پول رایج کشور ایران تبدیل کنید.

کسب درآمد ارزی و و تبدیل آن با پی پال:

آیا می دانستید که شما به راحتی می توانید درآمد دلاری خود را با استفاده از حساب پی پال نقد کنید؟ پیپال، یک کیف پول مجازی معتبری است که بیشتر کمپانی ها و افراد در خارج از ایران برای تراکنش های خود از آن استفاه می کنند. در نظر داشته باشید که شما برای نقد کردن درآمد ارزی و دلاری خود به یک صرافی پی پال مطمئن نیاز دارید. ارزی پی یک صرافی آنلاین قابل اعتماد برای تبدیل دلار پی پال است. برای انجام اینکار می توانید یک حساب پی پال شخصی در ارزی پی، به نام خود بسازید و درآمد خود را از این طریق دریافت کنید. نقد کردن درآمد ارزی با ارزی‌پی؛ در سریع ترین زمان ممکن صورت میگیرد.

با وجود اینترنت ارتباط افراد از هر نقطه در جهان به نقطه دیگر به راحتی امکان پذیر است. از سوی دیگر وجود ارزهای دیجیتال مانند پی پال، این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا با استفاده از یک سیستم یکنواخت بتوانند برای یکدیگر پول ارسال و یا دریافت کنند. و از هر سایتی در هر کشوری خرید اینترنتی داشته باشند.

مهم ترین مزایای استفاده از پی پال، بزرگ ترین سیستم مالی در دنیا:

  • یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از PayPal، این است که اکثر افراد دارای یک حساب کاربری می باشند. بنابراین تمامی پرداخت ها به راحتی ورود و پذیرش میشود، همچنین شما به عنوان فردی که دارای کسب و کار می باشد می توانید انواع مختلفی از کارت های اعتباری را از مشتریان خود برای پرداخت بپذیرید.
  • برای استفاده از اکثر سایت های پردازش تجاری، باید هزینه ماهانه پرداخت کنید و سپس با توجه به نوع کارت اعتباری مورد استفاده شده، هزینه دیگری را اتخاذ کنند. اما پی پال این هزینه را برای کاربران خود حذف کرده است.
  • PayPal، همچنین به شما اجازه می دهد تا به سادگی تنظیمات ماهانه پرداخت داشته باشید. این برای افرادی است که می خواهند هر گونه خدمات اشتراکی را راه اندازی کنند، این موضوع می تواند یک مزیت بزرگ پی پال در مقایسه با سایر پردازنده های جهانی باشد.

آسان ترین راه برای انتقال پول از پی پال به حساب بانکی:

انتقال پول، به طور مستقیم به حساب بانکی، رایج ترین روش برای برداشت پول از پی پال می باشد. PayPal، روشی کارآمد و سریع در دنیا برای نقل و انتقالات پول می باشد و استفاده از پی پل در بسیاری از مواقع برای پرداخت هزینه خدمات انلاین و یا خرید و فروش کالا در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. در همین راستا، یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط ارزی پی، تبدیل درآمد قانونی حساب پی پال شما به ریال است.

در میان انواع کیف پول هایی که وجود دارد، PayPal با وجود بعضی از تحریم هایی که برای کاربران ایرانی دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت الکترونیکی شناخته شده است. زیرا علاوه بر سطح بالایی از امنیتی که دارد، اکان خرید از بسیاری از سایت های خارجی و انتقال ارز به نقاط مختلف جهان را فراهم کرده است. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه پرداخت آنلاین می باشید می توانید برای انتقال پول از پی پال به حساب بانکی خود در ایران به سایت خدمات ارزی، ارزی پی مراجعه کنید.

یکی از قابلیت های اصلی سیستم مالی پی پال، امکان اتصال آن به یکی از کارت های بانکی بین المللی مانند ویزاکارت، مسترکارت و یا حساب بانکی می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت ارزی پی نسبت به ساخت اکانت پی پال، وریفای کردن حساب پی پال و خرید و فروش دلار پی پال و شارژ حساب پی پال اقدام کنید.

نقد کردن پول پی پال، به راحتی دلار پی پال را به ریال تبدیل کنید!

متاسفانه به علت محرویت بانک های ایران، مشاهده درگاه بانک های ایرانی در سایت های خارجی امکان پذیر نمی باشد. اما این موضوع مانع کسب درآمد ارزی شما از طریق گرفتن پروژه و کار کردن به صورت فریلنسری نمی شود! سایت ارزی پی، می تواند تمامی وجه مورد نظر شما را دریافت کند و عملیات تبدیل دلار پی پال به ریال را برایتان انجام دهد. البته بهتر است توجه داشته باشید که برای نقد کردن مبلغ های بالا بهتر است که حساب خود را وریفای کنید، تا در انجام تبدیل دلار پی پال به ریال مشکلی برایتان به وجود نیاید.

پس از دریافت درآمد ارزی خود، به راحتی با ثبت سفارش نقد کردن پول پی پال در ارزی پی می توانید عملیات تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام دهید. متخصصان ارزی پی، پس از انتقال پول به حساب پی پال وریفای شده شما، در زمانی کمتر از 24 ساعت، معادل ریالی آن را به حساب شما در اران واریز می کنند.

نقد کردن دلار پی پال برای چه کسانی امکان پذیر است؟

به یاد داشته باشید که استفاده از دلار پی پال در ایران وجود ندارد. بنابراین در صورتی که شما به هر دلیلی از طریق این شبکه مالی جهانی، حواله ارزی را دریافت کرده باشید، تنها با نقد کردن و تبدیل آن به ریال می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین افرادی که از پی پل برای انجام امور زیر استفاده می کنند، نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند:

  • کسانی که به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های دورکاری خارجی در حال فعالیت هستند و درآمدشان از این طریق می باشد.
  • افرادی که از این روش برای دریافت حواله ارزی استفاده می کنند.
  • کسانی که از حساب پی پال برای فروشگاه بین المللی خود استفاده می کنند.
  • و...

ارزی پی؛ امن ترین سایت برای تبدیل دلار پی پال به ریال:

افراد زیادی وجود دارند که به تازگی با سایت های خارجی به منظور گرفتن پروژه های دور کاری آشنا شده اند و تنها از حساب پی پال خود در جهت کسب درآمد ارزی استفاده می کنند، سایت ارزی پی با معرفی ساده ترین راه برای افتتاح حساب پی پال ارزی پی توانسته است نیاز اکثر کاربران خود را برطرف کند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از حساب پیپال، برای به دست آوردن درآمد ارزی و دلاری خود استفاده می کنید، به جای آنکه مدام نگران نقد کردن پول پی پال و تبدیل دلار پی پال به ریال باشید و از سوی دیگر مجبور باشید تا کارمزد بیشتری را پرداخت کنید، بهتر است که این کار را به ارزی پی بپردازید.

در وب سایت خدمات پرداخت ارزی؛ ارزی‌پی https://arzipay.com، نقد کردن درآمد ارزی و دلاری، شارژ و افتتاح حساب پی پال، شارژ و افتتاح حساب وب مانی، شارژ و افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ و صدور مسترکارت، شارژ و صدور ویزاکارت، ارسال حواله و وستریونیون خود را انجام دهید و با تمامی کشورهای خارجی به‌راحتی به مبادلات مالی بپردازید.

ایمیل: sales@arzipay.com

شماره تماس: | 02166464168 | ۰۲۱۶۶۴۶۳۷۵۹ | 09103538245

آدرس: تهران، چهارراه ولیعصر، پاساژ ابریشم، طبقه ۴، واحد ۴۰۷

 

https://virgool.io/@arzipay1234/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%83%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D9%8A-%D9%BE%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-wu8vg4jas37i

  • arzi pay