فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

سینک ظرفشویی سفید: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سیلور یراق آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که خانم های خانه معمولا دوست دارند هم تجهیزات کاربردی در آن نصب کنند تا بتوانند کار های خود را راحت تر انجام دهند و هم آشپزخانه خود را زیبا کنند. تجهیزاتی مانند سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز یا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی در آشپزخانه قرار می گیرد و معمولا خانم های خانه دار، زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و به همین خاطر آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند.

اگر قصد خرید انواع سینک آشپزخانه از جمله خرید سینک ظرفشویی سفید از سیلوریراق یا دیجی کالا را دارید؛ می توانید هم اکنون وارد سایت شوید و کاتالوگ سینک های ظرفشویی را با قیمت مشاهده کنید.

یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، سینک آشپزخانه است. سینک های ظرفشویی در آشپزخانه، نقش بسیار مهمی دارند و بسیار از کار ها مانند شستن ظرف، میوه و سبزیجات یا حتی آب خوردن نیز در این قسمت انجام می شود. انواع سینک های ظرفشویی سالانه تولید می شوند و شما می توانید با انتخاب های مختلف، آشپزخانه خود را زیبا تر کنید.

سینک ظرفشویی سفید

یکی از انواع محبوب سینک آشپزخانه، سینک ظرفشویی گرانیتی است که خصوصیات و ویژگی های فراوانی دارد و بسیار زیبا می باشد. یکی از انواع سینک ها گرانیتی، سینک ظرفشویی سفید است. سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین انواع سینک ظرفشویی در بازار است که از جنس گرانیت ساخته می شود و از آنجایی که خریداران زیادی دارد، سالانه به طور انبوه تولید و عرضه می شود. در ادامه نیز بیشتر درباره خصوصیات سینک های ظرفشویی سفید صبت خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانیتی هستند و از متریال سنگ گرانیت تولید می شوند. در وب سایت معتبر و شناخته شده ویکی پدیا، اینچنین راجع به سنگ گرانیت می گویند که:

سنگ خارا یا گرانیت (به فرانسوی: GRANITE) گونه‌ای سنگ آذرین درونی اسیدی است. به همین دلیل، بافتِ آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت است و دارای کوارتز (دُرّ کوهی) و فلدسپات، میکا، و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. بسته به کانی‌هایِ موجود در سنگ خارا و شیمی آن، این سنگ به رنگ‌های گوناگونی، از صورتی تا سفید و خاکستریِ یافت می‌شود. این سنگ از سنگین‌ترین سنگ‌ها با چگالی ۲٫۷۵ گرم بر سانتی‌متر مکعب به‌شمار می‌رود.

قیمت سینک ظرفشویی سفید

همانطور که گفتیم سینک های ظرفشویی سفید یکی از بهترین و زیباترین انواع سینک در ایران هستند که بسیار با کیفیت و زیبا هستند و به این خاطر که از جنس گرانیت ساخته می شوند، ویژگی های بسیار خوب و مناسبی نیز دارند. اما به واسطه تمام این خصوصیات، قیمت نسبتا بالایی نیز دارند. اما شما می توانید بدون نگرانی درباره قیمت، انواع سینک ظرفشویی سفید را در وب سایت سیلور یراق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

مزایای سینک ظرفشویی سفید

بسیار مقاوم و محکم

احتمالا تا به حال شاهد این اتفاق بوده اید که یک سینک با ضربه غر یا حتی سوراخ شود. برخی از سینک های آشپزخانه بی کیفیت و هستند یا برخی دیگر حتی در صورت با کیفیت بودن، از جنس استیل هستند و در برابر ضربه مقاوم نیستند. یکی از ویژگی های یک سینک ظرفشویی خوب، مقاومت آن در برابر ضربه است. سینک ظرفشویی سفید که از سنگ گرانیت ساخته می شود، ضد ضربه می باشد و نگران نیست در صورت ضربه نگران سینک باشید.

تحمل حرارت بالا

سینک ظرفشویی سفید نیز مانند دیگر سینک های گرانیتی، می تواند تا دمای ۵۳۵ درجه فارنهایت یا ۲۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند و تغییر رنگ ندهد. این موضوع یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است که نگران هستند که حرارات ظروف فلزی باعث خرابی سینک ظرفشویی شان شود. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که برای افزایش عمر سینک ظرفشویی، بهتر است که از قرار دادن ظروف داغ در آن خودداری کنید.

ضد خط و خش

یکی دیگر از آثار ضربه در سینک های ظرفشویی این است که ممکن است روی آنها خط و خش بیفتد که این موضوع از زیبایی سینک می کاهد. گاهی اوقات نیز خراشیدگی هایی که از اجسام نوک تیز بوجود می آیند، باعث این خط ها می شوند. سینک ظرفشویی سفید، ضد خط و خش است و می توانید اطمینان داشته باشید که مثل روز اول باقی می ماند.

ضد لکه

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که خانم های زیادی در سراسر جهان، به تمیزی آشپزخانه خود بسیار اهمیت می دهند و لکه هایی که در سینک های ظرفشویی به وجود می آید، برایشان به شدن آزار دهنده است. این مشکل برای سینک های ظرفشویی سفید، پیش نمی آید. سینک های سفید از گرانیت و به طوری طراحی و ساخته می شوند که لکه روی آنها باقی نمی ماند. حتی با اینکه سفید هستند، ولی می توانید مطمئن باشید، که این سینک ها سفید خواهند ماند.

بهداشتی و ضد آلودگی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک سینک باید داشته باشد این است که میکروب ها و باکتری ها و در کل آلودگی روی آن نماند و فرصت رشد نداشته باشد. سینک ظرفشویی سفید، با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و خیالتان می تواند از بهداشتی بودن آنها راحت باشد.

لوکس و جذاب

سینک ظرفشویی سفید، از متریال خاصی ساخته می شود و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. سینک های سفید، به دلیل اینکه سفید هستند و با طرح های مختلف، تزئین می شوند، بسیار زیبا و لوکس هستند و قلب تپنده خانه شما را چندین برابر زیبا می کنند.

شما می توانید دیگر سینک های سفید برند های معروف را در سایت فروش آنلاین سینک ظرفشویی سفید سیلور یراق مشاهده نمایید و از آن ها استفاده کنید. برند هایی از جمله:

  1.  اخوان
  2.  الماس
  3. استیل البرز
  4.  آروما
  5. بیمکث
  6. -لت
  7.  داتیس
  8. کن

معایب سینک ظرفشویی سفید

  1. نصب سخت و مشکل: سینک ظرفشویی سفید نوعی از سینک های گرانتی است و یک نکته بسیار مهم درباره سینک های ظرفشویی گرانیتی، این است که نصب آنها بسیار مشکل است و شما باید از یک نصاب حرفه ای برای نصب سینک های ظرفشویی استفاده کنید.
  2. شکستن ظرف و ظروف در سینک های سفید: پیشتر درباره ضد ضربه بودن سینک ظرفشویی سفید، صحبت کردیم، نکته مهم این است که شما دیگر نیاز نیست که نگران سینک خود باشید ولی ممکن است که ظروف شکستنی شما در اثر ضربه به سینک، بشکنند. پس بهتر است که مواظب ظروف شکستنی خود باشید.
  3. نصب شیر آب: بعضی از سینک های ظرفشویی برای شیر جا دارند و در آنها سوراخی تبعیه شده است و در برخی دیگر این امکان وجود ندارد. شما باید برای سینک ظرفشویی سفید خود، یک شیر سینک ظرفشویی جدا بخرید و آن را جداگانه نصب کنید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی سفید : https://silveryaragh.com/white-sink

 

لینک منبع

  • ۰۰/۰۲/۱۶
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی