فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

 دسترسی از طریق تاچ پنل و تلفن همراه، قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌دهی دما و تصفیه آب استخر، و همچنین امکان تنظیم برنامه و زمان‌دهی اتوماتیک برای فرایندهای تصفیه و تنظیم دما در بازه‌های زمانی مشخص می‌باشد. این ویژگی‌ها به مالکان ویلا و استخرهای شخصی امکان مدیریت بهتر و بهینه‌تر استخر و سونا را می‌دهد. در ادامه به توضیحات کامل تر هر کدام از این ویژگی ها می پردازیم.

هوشمند سازی استخر و تصفیه خانه

کنترل کیفیت و خلوص آب در استخر و سونای هوشمند

این نکته بسیار مهم است که سیستم استخر هوشمند قادر است به کمک سنسورهای نصب شده در استخر، کیفیت آب، میزان آلودگی و وضعیت فیلترها را کنترل و در صورت لزوم فرآیند فیلترینگ و تصفیه آب را آغاز کند. همچنین تمام این اطلاعات به تلفن هوشمند مالک ارسال شده و در صورت بروز شرایط پیش بینی نشده، پیام اضطراری دریافت خواهد شد. این ویژگی‌ها به مالکان ویلای شخصی امکان مانیتورینگ و کنترل دقیق‌تر و بهینه‌تر از آب و وضعیت استخر را می‌دهد و می‌تواند به طور قابل توجهی در نگهداری استخر کمک کند.

از طریق نصب نازل‌ها و سیستم‌های مختلف در کف استخر، امکان پاشش آب و جریان درست آب در سراسر استخر و از بین بردن ذرات آلودگی و زباله فراهم می‌شود. علاوه بر این، با بهبود گردش آب و استفاده کمتر از مواد شیمیایی، هزینه‌های نگهداری و تمیز کردن استخر نیز کاهش می یابد. از طریق استفاده از فناوری هوشمند، این سیستم‌ها اغلب به طور خودکار فرآیند تمیز کردن را انجام می‌دهند و به‌شما اجازه می‌دهند تا لحظات لذت‌بخش بیشتری را در استخر خود بگذرانید.

  • ۰۳/۰۱/۰۶
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی