فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰
نحوه استفاده از پی پال در ایران
 نحوه استفاده از پی پال در ایران

پی پال PayPal یکی از محبوب ترین سایت های پردازش پرداخت در دنیاست و اکنون بیش از 225 میلیون نفر در 200 کشور گوناگون از خدمات پی پال استفاده می کنند. اگر شما احساس می کنید که به این سرویس نیاز دارید، می توانید با مراجعه به سایت پی پال در کوتاه ترین زمان اقدام به ساخت اکانت Paypal بدون شماره تلفن نمایید.

 

اما با وجود تحریم های بانکی و اقتصادی طریقه استفاده از Paypal در ایران چگونه می باشد. در این مطلب در مورد این نوع حساب و انتقال و دریافت پول به آن توضیح می دهیم.


 

پی پال چیست؟

به طور کلی Paypal یک شرکت آمریکایی سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین و مطمئن می باشد. این حساب به کاربران اجازه می دهد که حساب های الکترونیکی ایجاد نمایند و به راحت ترین و امن ترین شکل به نقل و انتقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز در اینترنت بپردازید.

در واقع این نوع سیستم از بهترین جایگزین ها برای شیوه های سنتی نقل و انتقال وجه نقد می باشد. در گذشته شاید کسی فکر نمی کرد که بتواند اقدام به ارسال پول به حساب فرد دیگری با یک آدرس ایمیل کند. ایجاد این نوع حساب رایگان است؛ اما ایجاد پی پال بعد از تحریم برای ایرانیان کمی چالش برانگیز است که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.


خدمات حساب پی پال (Paypal)

شما با داشتن این نوع حساب می توانید کارهای زیادی در زمینه دریافت و پرداخت های بین المللی انجام دهید. در ادامه این نوع خدمات را معرفی کرده ایم.

  • ارسال و دریافت پولی پی پالی در ایران
  • خریداینترنتی از وب سایت های خارجی
  • پرداخت ممبرشیب در سایت های خارجی
  • پرداخت هزینه عضویت در انجمن های بین المللی مانند شطرنج، تکواندو، پاراگلایدر و …
  • نقد کردن درآمد اکانت یوتیوپ
  • پرداخت هاست و دامین در وب سایت های هترنر و جوکر
  • نقد کردن درآمدهای دلاری و یورویی طراحی های کارت ویزیت، فروش عکس، بنر، لوگو و …
  • ارسال و دریافت دونیت با اکانت پیپال برای استریمرها روی شبکه اجتماعی مانند Twitch

نحوه دریافت پول از Paypal

شما با داشتن این نوع حساب می توانید بدهی خود یا درآمدهای حاصل از فروش خود را به راحتی نقد کنید. در ادامه چندین مورد آن را توضیح داده ایم.


دادن ایمیل مرتبط با حساب پی پال خود به افراد

برای گرفتن پول خود از دیگران، آن ها به آدرس ایمیل شما نیاز دارند. پس در زمان دادن آدرس ایمیل، مطمئن شوید که آدرس ایمیل مرتبط با حساب شماست.


درخواست پول از طریق پی پال

با ورود به حساب خود می توانید درخواست پول ارسال کنید. شما می توانید روی Tools و بعد Request Money کلیک کنید. سپس مقدار پولی را که می خواهید دریافت کنید و شماره تلفن یا آدرس شخصی که از او پول می خواهید را وارد کنید. در آخر بر روی Request Money بزنید تا از این طریق شخص بدهکار مطلع شود.


ارسال کردن فاکتور از طریق این نوع حساب

اگر شما کار فریلنسری انجام می دهید، می توانید از طریق پی پال فرم جزئیات خدمات خود که شامل ساعت ها، نرخ های خود و کل مبلغ بدهکاری می شود را پر کنید. برای این کار باید به بخش Request Money مراجعه کرده و به گزینه Invoice را انتخاب نمایید.

ارسال کردن فاکتور از طریق این نوع حساب
ارسال کردن فاکتور از طریق این نوع حساب

متصل کردن حساب خود به فروشگاه های اینترنتی مانند EBay

اگر شما اجناسی را به صورت اینترنتی در سایت های خارجی می فروشید، بیشتر سایت ها اجازه می دهند که شما حساب پی پال خود را متصل کنید. از طریق بعد از خرید مشتریان، پول آن مستقیما به حساب Paypal شما واریز می شود.

 


نحوه استفاده از پی پال در ایران

با توجه به تحریم ها، در زمان درست کردن حساب پی پال با هویت ایرانی، به زودی این حساب توسط سایت پی پال مسدود می شود. پس شما باید از نرم افزارهای تغییر IP استفاده کنید. اما استفاده از این نرم افزار نیز ممکن است در چند ثانیه قطع شود و آی پی ایران شناسایی شده و حساب شما مسدود شود. شما می توانید از VPS یا سرور اختصاصی مجازی استفاده نمایید. این نوع سرور آدرس ثابتی دارد. در این بخش حتما باید با IP کشوری وارد شوید که در مرحله ثبت نام اولیه سایت ثبت شده است.

در زمان ثبت نام نباید به هیچ وجه اطلاعاتی مربوط به ایران مانند کد تلفن +98 و نام دانشگاه و … را وارد کنید. به دلیل تحریم ها می تواند موجب On Hold شدن حساب و درخواست مدارکی شود. در ضمن برای وارد کردن شماره موبایل باید از یک شماره خارجی استفاده کنید تا امکان دریافت پیامک داشته باشید.

در ضمن امروزه سایت ها و شرکت های متعددی به عنوان صرافی پی پال در ایران وجود دارند که در این میان سایت ارزی پی به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه های چون افتتاح حساب و شارژ حساب پی پال و … خدمات گسترده ای ارائه می دهد.


انتقال پول از پی پال به ایران

با گسترش اینترنت در سراسر جهان ارتباط بین افراد در سراسر جهان بسیار آسوده شده است. در این میان ارزهای دیجیتال مانند پی پال موجب می شود تا افراد به راحتی برای یکدیگر پول ارسال کنند یا از فروشگاه های اینترنتی خرید نمایند.

در این میان افرادی مانند فریلنسرها برای دریافت حقوق خود و یا افرادی که قصد انتقال وجه از خارج از کشور برای ایرانیان را داشته باشد، نیازمند یک حساب و کیف پول پی پال می باشند. با وجود تحریم ها، افراد ساکن ایران امکان ارتباط مستقیم با این شبکه پرداخت آنلاین را ندارند. ولی همواه روشی برای رفع تحریم ها وجود دارد و این که شما بعد از ایجاد حساب Paypal خود می توانید ان را وریفای کنید.


افتتاح حساب پی پال و طریقه استفاده از آن در ایران

همانطور که گفته شده شرکت پی پال شدیدا به تحریم های مالی ایالات متحده آمریکا متکی است و هر نوع اکانتی از طرف ایران را مسدود می کند و حساب آن را بلاک می کند. شما برای  افتتاح حساب، شارژ حساب، وریفای کردن حساب پی پال می توانید به سایت های واسط مراجعه کنید.

در این میان سایت ارزی پی موجب آسان شدن کلیه پرداخت های بین المللی شده است. این مجموعه به عنوان یکی از وب سایت ها و خدمات ارزی و همچنین به عنوان یک صرافی آنلاین به صورت درگاهی امن برای پرداخت های ارزی و بین المللی فعالیت گسترده ای دارد.

 با وجود تحریم ها ارتباط بین بانکی، خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی و هر نوع عملیان بانکی بین المللی برای ایرانیان مسدود شده است. لذا گروه ارزی پی با تکیه بر تجربه فراوان، استفاده از نیروی آموزش دیده و ماهر و با پشتیبانی صرافی در تلاش برای رفع این نوع تحریم های اقتصادی می باشد. جهت افتتاح حساب پی پال وریفای شده، ارزی پی را در گوگل سرچ کنید و به سایت آن به نشانی Www.Arzipay.Com مراجعه نمایید. شما از طریق این مجموعه می توانید اقدام به افتتاح حساب و وریفای کردن حساب Paypal نمایید و همچنین از طریق کارشناسان آن نحوه استفاده از پی پال در ایران به روش اصولی به شما آموزش داده می شود.

منبع

  • ۰۱/۰۴/۱۳
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی