فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

به روزترین قیمت پروفیل زد در ثامن تجارت

 

پروفیل زد یکی از بهترین انواع پروفیل های باز است که در گروه پروفیل های باز قرار می گیرد و دلیل نامگذاری آن هم به این دلیل است که شکلی شبیه به حرف Z در حروف انگلیسی است. برای تولید مصالح فلزی از ورق های فولادی پروفیل استفاده میشود. ورق ها تحت فرآیند خمکاری به شکل زد در می آیند.

برای افزایش طول عمر و مقاومت این محصول در برابر خوردگی می توان آن را گالوانیزه کرد. البته گالوانیزه کردن در قیمت پروفیل زد تاثیر زیادی دارد. پروفیل z فولادی و گالوانیزه، دو گروه اصلی از این محصولات است که بیشترین کاربرد را در مصارف ساختمانی و صنعت دارد. البته در بعضی از مواقع آن را به نام  آلومینیوم و UPVC می شناسند.

پروفیل زد چیست؟ (انواع، کاربرد، ویژگی)

همانند تیرآهن های مختلف هر پروفیل هم از دو بخش جان و بال تشکیل شده است. هر لبه که به شکل z می باشد، به عنوان بال آن معرفی میشود. بخشی که بین بال های پایینی و بالایی قرار دارد، همان قسمت دوم یعنی جان است. معمولا بال و جان در جایی که به یکدیگر متصل میشوند، زاویه 90 درجه می سازند.

خرید پرلین زد بیشتر برای ساخت ساختمان های چند طبقه و مناطق زلزله خیز صورت می گیرد. از این رو اطلاع از قیمت پروفیل زد رنگی و خرید پروفیل Z برای سازندگان سازه های محکم همواره مهم است. لازم به ذکر است که برخی از تولید کنندگان پروفیل z در هنگام فروش پروفیل زد، مواردی مانند ابعاد، ضخامت، ویژگی ها و اعداد مربوط به بال های بالایی و پایینی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

درست بودن زاویه، موردی است که در قیمت پروفیل ساختمانی و قیمت روز پروفیل صنعتی تاثیر می گذارد. از سوی دیگر ویژگی هایی همچون خم شدگی ورق، تمیز بودن برش در محل اتصال در هنگام خرید پروفیل زد، مورد توجه قرار می گیرد.

انواع مختلفی از پروفیل های زد  در بازار وجود دارد و در برخی از ویژگی ها باهم تفاوت دارند. برخی از خریداران پروفیل های ساختمانی z را در اندازه های مختلف سفارش می دهند. ابعاد پروفیل زد، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت زد سوله است. بنابراین طول و ضخامت پروفیل اهمیت زیادی دارد.

معمولا در ساخت و ساز از پروفیل هایی استفاده میشود که 2 الی 3 میلی متر ضخامت دارند. اندازه آن از روی فاصله میان دو بال مشخص میشود. هر چه اندازه این محصول بیشتر باشد، مطمئنا بر روی قیمت پروفیل Z نیز تاثیر می گذارد. اگر دسته بندی این محصول را بر اساس اندازه بیان کنیم، شامل پروفیل Z16، Z18، Z20، Z22، Z24 میشود.

یکی از پرکاربردترین حوزه هایی که از این محصولات استفاده میشود، صنعت ساختمان سازی است. البته نمی توان از این موضوع غافل شد که انواع پروفیل زد، با توجه به کاربرد زیادی که دارند، محبوب شده اند. از جمله کاربردهای دیگر این محصول در ساخت سالن های ورزشی، ساخت سوله، اتصالات فلزی، تولید سقف های شیب دار، تقویت اسکلت فلزی سازه و تقویت تیرها، استفاده از پروفیل نمیرخ Z در ایجاد ستون های مقاطع مرکب می باشد.

حتی در برخی از موارد هم می توان گفت که پروفیل زد آلومینیومی است که در ساخت بدنه داخلی دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. ساختمان هایی که فلز z استفاده کرده اند، از مزیت هایی همچون وزن کم، استحکام بالا و قیمت مناسب برخودار شده اند. البته در برابر بارهای کششی نیز مقاوم هستند.

تولید پروفیل زد با استفاده از چند ورق صورت میگیرد. ورق فولاد مبارکه، گیلانی و یا ورق های اهوازی پرمصرف ترین آنها می باشد. قیمت پروفیل استیل دکوراتیو، با در نظر گرفتن آلیاژ آن مشخص میشود. ممکن است هر کدام از مشتریانی که می خواهند نسبت به خرید پروفیل z اقدام کنند، یک درخواستی داشته باشند، بعضی بخواهند با بیشترین دقت اندازه گیری شود و بعضی دیگر خواهان ضخامت بالاتر باشند.

قیمت پروفیل زد و عوامل تاثیر گذار بر آن :

قیمت پروفیل زد رنگی، همانند محصولات دیگر به عوامل زیادی بستگی دارد. از کیفیت گرفته تا مواد اولیه مصرف شده و تجهیزات به کار گرفته شده. ناگفته نماند که برند مواد اولیه نیز می تواند موجب تغییر قیمت زد شود؛ چون ممکن است هزینه خرید پروفیل زد اصفهان بیشتر از قیمت پروفیل شرکت های دیگر باشد.

نرخ ارز، قیمت جهانی سنگ آهن،  سیاست های داخلی و خارجی بر قیمت ورق پروفیل زد تاثیر می گذارد. شاید در بعضی از مواقع بعضی از تحریم ها بر قیمت روز پروفیلz تاثیرگذار است. نوسانات قیمت برای قیمت پروفیل استیل صنعتی نیز وجود دارد. بهترین کار این است زمانی که می خواهید برای خرید آنلاین پروفیل زد اقدام کنید، استعلام قیمت بگیرید.

یکی از بهترین مراکز فروش انواع پروفیل های صنعتی در کشور، سایت ثامن تجارت می باشد؛ که با سابقه درخشانی که در زمینه فروش محصولات فلزی و پلیمری دارد، توانسته است بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارائه دهد.

بازرگانی آهن آلات و پروفیل ثامن تجارت، علاوه بر اینکه استعلام قیمت روز پروفیل Z وجود دارد، امکان خرید آنلاین انواع محصولات نیز فراهم شده است. اگر به دنبال به روزترین قیمت پروفیل زد سوله، اسیا، رنگی و صنعتی هستید، بهترین گزینه برای شما فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت است که به عنوان بهترین فروشندگان پروفیل زد می توان از آن یاد کرد.

منبع

  • ۰۱/۰۴/۲۰
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی