فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

کسب و کار اینترنتی امروزه نقش بسیار ویژه‌ای در صنعت‌های مختلف در تمام دنیا دارد و در کشور ایران نیز در چند سال اخیر استفاده از وب‌سایت‌ها رواج بیشتری پیدا کرده است.

به بنابراعلام  گیلان کشت،  چرا گیلان کشت بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی برنج است؟ این تولیدی چه محصولاتی را ارائه می‌کند؟ قیمت‌های آن به چه صورت است؟  به دلیل شرایط زندگی امروزی و کمبود وقت، انرژی و پول، مردم بیشتر ترجیح می‌دهند که مواد مورد نیاز خودشان را از طریق اینترنت خریداری کنند. در حوزه محصولات زراعی و برنج سایت‌های بسیار زیادی مشغول به فعالیت هستند اما انتخاب یک سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر اهمیت بالایی دارد چرا که مشتریان باید از کیفیت محصولات عرضه شده، قیمت مناسب آن، تضمین برگشت وجوه، نحوه سفارش و ارسال آن مطمئن باشند.

فروشگاه اینترنتی گیلان کشت

 تولیدی گیلان کشت در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان خود و همچنین تسهیل امور خرید برنج توسط آنان از تمامی مناطق کشور اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی کرده و توانسته است با توجه به سابقه و اعتبار بالایی که دارد رضایت و اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کند. این وب‌سایت با هدف انتشار اطلاعات کامل در مورد انواع برنج‌های مرغوب ایرانی و محصولاتی مربوط به آن مانند سبوس‌ها و خاکستر پوسته برنج، دادن اطلاعات کامل در مورد نحوه پخت برنج‌های ایرانی و همچنین دستور پخت غذاهای مختلف شروع به کار کرده است. همچنین گیلان کشت خواص درمانی، مزایا و معایب تمامی محصولاتی که ارائه می‌کند را به صورت کامل و جامع در اختیار بازدیدکنندگان و مشتریان خود قرار می‌دهد تا در انتخاب و خرید محصول آگاهی لازم را داشته باشند.

مهم‌ترین محصولات گیلان کشت

تقریباً می‌توان گفت که بازار برنج در ایران به عنوان یک صنعت در چرخه اقتصاد کشور فعال است چرا که علاوه بر مصرف بالای کشور، ایران همواره یکی از بهترین تولیدکننده‌های برنج در دنیاست و برنج ایرانی به عنوان مرغوب­‌ترین برنج در سراسر دنیا شناخته می‌­شود. تولیدی گیلان کشت نیز سعی کرده که بهترین و مرغوب‌ترین برنج‌های ایرانی را به مشتریان خود در تمام نقاط کشور عرضه کند. از جمله بهترین برنج­‌های این تولیدی می‌توان به برنج‌های دودی، دم‌سیاه، دانه بلند، نیم دانه و برنج قهوه‌ای اشاره کرد. همچنین گیلان کشت انواع سبوس غلات به ویژه سبوس برنج و خاکستر پوسته برنج را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

قیمت برنج در گیلان کشت

برنج از آن دسته محصولاتی است که نمی‌توان برای آن قیمت دقیق و مقطوعی مشخص کرد چرا که دارای تنوع بسیار زیادی است که در کیفیت‌های مختلف یافت می‌شوند، همچنین مقدار، داخلی یا خارجی بودن، نوع آن و قیمت ارز نیز می‌تواند در قیمت آن مؤثر باشد. گیلان کشت با ارائه بهترین برنج‌های حال حاضر ایران از جمله برنج هاشمی، برنج صدری، برنج قهوه‌ای و برنج دودی و انواع سبوس‌ها سعی کرده که از نظر کیفیت رضایت تمامی مشتریان را جلب کند. این تولیدی با توجه به پتانسیل بالایی که دارد سعی کرده است بیش از ۱۰ نوع برنج مختلف را در بسته‌بندی‌ها و اندازه‌های مختلف برای عرضه به مشتریان آماده کند و قیمت آن‌ها با توجه به نوع برنج، نوع بسته‌بندی، مقدار آن و مسافت لازم برای ارسال متغیر خواهد بود.

خدمات ویژه فروشگاه اینترنتی گیلان کشت

همان‌طور که گفته شد تولیدی گیلان کشت برای راحت‌تر کردن خرید مشتریان اقدام به راه‌اندازی این سایت کرده است. در این سایت امکاناتی مانند خرید و سفارش آنلاین، پاسخگویی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان، امکان ارسال محصولات به سراسر کشور، تضمین برگشت وجوه در مدت ۷ روز، تضمین اصل بودن محصولات، تضمین بهترین و مناسب‌ترین قیمت و تحویل اکسپرس وجود دارند که مشتریان می‌توانند با آرامش خاطر هم به صورت خرده و هم عمده انواع برنج‌های ایرانی، سبوس غلات و خاکستر پوسته برنج را خریداری کنند در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد محصولات می­‌توانید با مراجعه به سایت گیلان کشت و یا تماس با کارشناسان پاسخ سوالت خودتان را دریافت کنید.

گیلان کشت و خرید برنج لذت‌بخش

  • ۰۱/۰۴/۲۰
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی