فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

برای دریافت CP به پول واقعی نیاز دارید و می ‌توانید آن را در فروشگاه درون ‌بازی، Playstore یا در Codashop خریداری کنید. اما به دلیل تحریم بودن ایران در این برنامه، خرید از انها کمی سخت می باشد و با مشکلات پرداخت مواجه می شوید.

سی پی ها ارزهای درون بازی درکالاف دیوتی هستند و برای خرید آیتم های درون بازی مانند بتل پس، جعبه های ویژه و قرعه کشی های درون بازی استفاده می شوند. همچنین می ‌توانید این امتیازها را برای خرید پوسته‌ها، اسلحه‌ها و سایر بسته‌های ممتاز که حاوی طرح‌ های اسلحه، نمادها، کارت‌ها و موارد دیگر هستند، خریداری کنید. برای دریافت CP به پول واقعی نیاز دارید و می ‌توانید آن را در فروشگاه درون ‌بازی، Playstore یا در Codashop خریداری کنید. اما به دلیل تحریم بودن ایران در این برنامه، خرید از انها کمی سخت می باشد و با مشکلات پرداخت مواجه می شوید. برای حل این مشکل می بایست با سایت هایی به عنوان واسط در تعامل خرید و فروش باشید. گیم سیتی؛ ارزان ترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می باشد که ما امروز به بررسی و معرفی آن می پردازیم. اما نکته قابل توجه این است که شرایطی نیز وجود دارد که می توانید سی پی کالاف را به صورت رایگان دریافت کنید اما بسیار نادر است.

به نقل از سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل گیم سیتی: امروزه بازی کالاف دیوتی گوشی یکی از پر طرفدار ترین بازی ها محسوب می شود که گیمر ها برای جذاب تر کردن آن به سراغ خرید سی پی می روند.

در حالی که انجام بازی و سرگرمی بسیار خوب است، یک سیستم پاداش بزرگ در کالاف دیوتی وجود دارد. این به شکل رویدادها و Battle Pass می آید. از طریق این یک مسیر پولی و رایگان وجود دارد که هر دو از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند. کسانی که پول می‌ پردازند به شخصیت‌ها، پوسته‌ها، CP (ارز درون بازی) بیشتری دسترسی دارند، اما کسانی که در مسیر رایگان هستند هنوز چیزهای زیادی دریافت می ‌کنند.

سرعت پیشرفت Battle Pass خود را افزایش دهید: شما اساساً در بتل پس با انجام بازی و به دست آوردن Battle Pass XP به جلو حرکت می کنید. با این حال، شرکت در رویدادها به شما سرعت می ‌بخشد و به شما کمک می‌ کند سریع ‌تر به سطوح بالاتر برسید و در حین انجام این کار، پاداش‌های بیشتر و بهتری دریافت کنید.

رویدادها را تماشا کنید: سیستم رویدادها تنوعی به بازی اضافه می‌کند. در حالی که اگر آن چیزی است که می‌خواهید، فقط می‌ توانید همیشه TDM بازی کنید، رویدادها به تنوع می‌ افزایند و از طریق یک سری وظایف، پاداش‌ها و پیشرفت Battle Pass خود را افزایش می ‌دهند. این شامل اعتبارات، Weapon XP، Battle Pass XP، جعبه ها و گاهی اوقات سلاح ها، شخصیت ها و پوسته های جدید می شود. ببینید چه چیزی در رویدادهای فصلی یا ویژه فهرست شده است و چیزهایی مانند کشتن 30 دشمن با AGR 556 مجهز به هر 5 پیوست را خواهید یافت. این اساساً شما را در این فرآیند گام بر می‌ دارد، پاداش‌ها را به دست می ‌آورد و شانس بازی کردن تمام ویژگی‌ های جدید بازی را اضافه می‌ کند.

اما بهترین راه برای پیشرفت سریع در بازی کالاف، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می باشد؛ که برای خرید آن می بایست به سایت های واسط مراجعه کنید. شما با خرید سی پی ارزان از سایت گیم سیتی (https://game30t.com) می توانید به دست یافته های زیادی را برسید که باعث قدرتمند شدن شما در بازی Call of Duty Mobile می شود.

منبع:http://www.aftabir.com/reportages/view/3916/%DA%AF%DB%8C%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C

  • ۰۱/۰۴/۲۰
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی