فروش وب مانی

  • ۰
  • ۰

داستان بازی FC 24

و اما نوبت به ارائه داستان بازی اف سی ۲۴ می‌رسد. بازی FC 24 یا همان فیفا ۲۴ یکی از جذاب‌ترین داستان‌های فوتبالی در دنیای گیم را دارد. شما با انجام این بازی به دنیای حرفه‌ای فوتبال قدم می‌گذارید. داستان این بازی حول محور یک بازیکن جوان به نام Alex Hunter می چرخد. شما در نقش الکس هانتر شروع به بازی در دنیای حرفه‌ای فوتبال می‌کنید. برای این کار نیاز است تا در تیم‌های مختلف بازی کنید، با بازیکنان دیگر و مربیان حرفه ای همکاری کنید و و توانایی‌ها مهارت‌های خود را افزایش دهید. شما در طول این بازی با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید و باید در رویدادها و رقابت‌های مختلفی بازی کنید تا به دنیای قهرمانی نزدیک‌تر شوید.

مشخصات بازی EA Sports FC24

بازی فیفا ۲۴ دارای جدیدترین تکنولوژی‌های گیم و بازی است و تجربه بی‌نظیری از انجام بازی فیفا را در اختیار شما قرار می‌دهد. صداگذاری بسیار عالی، گرافیک بی‌نظیر و جزئیات ارائه شده در این بازی قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. بازی fc 24 از تکنولوژی‌هایی همچون صداگذاری سه بعدی، دستگاه‌های کنترل بازی و رنگ‌های HDR پشتیبانی می‌کند و به شما امکان بازی به صورت آنلاین را می‌دهد تا بتوانید با دوستان خود در رقابت بپردازید.

گیم پلی بازی fc 24

طبق اعلام کمپانی EA Sports، گیم پلی بازی فیفا ۲۴ نسبت به فیفا ۲۳ تغییرات بسیار زیادی داشته و شما می‌توانید تجربه بسیار واقعی‌تری از فوتبال را با fc 24 داشته باشید. استفاده از تکنولوژی HyperMotion V برای بازی فیفا ۲۴ آن را به یک بازی بی‌نظیر تبدیل کرده است. هایپرموشن وی داده‌هایی را از دوربین‌های استادیوم‌ها دریافت می‌کند و جزئیات حرکات بازیکنان را به شما ارائه می‌دهد. بررسی حرکات بازیکنان در ۱۸۰ مسابقه فوتبال توانسته است گیم پلی واقعی تری از بازی فوتبال را در اختیار شما قرار دهد. اگر به سراغ خرید اکانت بازی fc 24 بروید، قطعا متوجه این گیم پلی فوق العاده خواهید شد.

دیگر ویژگی fc24 که توانسته است توجه‌ها را به خود جلب کند، تکنولوژی PlayStyles است. این تکنولوژی کمک می‌کند تا هر بازیکن سبک منحصر به فرد خود را در بازی داشته باشد. PlayStyles در واقع ۶ ویژگی گل زنی، پاس دادن، دفاع، کنترل توپ، دروازه‌بان و فیزیکی را برای هر بازیکن به طور منحصر به فرد ارائه می‌کند. همچنین تغییر موتور این بازی به Frostbite Engine منجر به ارتقای گرافیک بازی فیفا در نسخه جدید آن شده است.

خرید فیفا ۲۴ برای ps5

کاراکترهای بازی FC 24

با بازی fc24 شما می‌توانید تجربه بازی در تمامی تیم‌های بزرگ دنیا را تجربه کنید و این بازی شامل تمامی بازیکنان برتر فوتبال جهان است. کاراکترهایی همچون لیونل مسی، کریستین رونالدو، نیمار، محمد صلاح، امباپه و هالند جز محبوب‌ترین کاراکترهای بازی فیفا ۲۴ هستند. البته شما می‌توانید خودتان به عنوان یک کاراکتر و در نقش یک بازیکن سفارشی در فیفا ۲۴ به بازی بپردازید و داستان موفقیت خود در فوتبال حرفه‌ای را رقم بزنید

بازی ea sports fc 24 در چه تاریخی عرضه شد؟

این بازی که در ماه‌های گذشته توانسته است تمامی توجه‌ها در دنیای گیم را به خود جلب کند، توسط شرکت EA و در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ برای دستگاه‌ها و کنسول‌های مختلفی از جمله ps4، ps5، رایانه‌های شخصی و غیره عرضه شد. البته نسخه اولتیمیت ادیشن این بازی در یکم مهرماه و یک هفته زودتر از نسخه اصلی منتشر شد.

خرید اکانت بازی FC24 برای چه کنسول‌هایی امکان‌پذیر است؟

ما در سایت گیم استور به ارائه  اکانت قانونی بازی FC 24 برای شما عزیزان می‌پردازیم. شما می‌توانید از طریق سایت ما با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی درباره هکی بودن اکانت‌ها، اکانت فیفا ۲۴ را برای PS5 و PS4 خریداری کنید. قیمت بازی FC24 برای ps5 و ps4 در سایت گیم استور در کمترین مقدار ممکن قرار دارد.

سیستم مورد نیاز برای بازی فیفا 24

اگر می‌خواهید به خرید اکانت بازی fc24 بپردازید، باید بدانید که سیستم رایانه شخصی یا کنسول شما باید از حداقل ویژگی‌هایی برخوردار باشد. برای نصب FC24 بر روی یک سیستم به حداقل امکانات زیر نیاز است:

  • حافظه رم 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره ‌سازی 100 گیگابایت
  • سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۶۴ بیتی
  • پردازنده (CPU) Intel Core i5-6600K یاAMD Ryzen 5 1600
  • کارت گرافیک ۴ گیگابایتی Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon RX 570
  • ۰۳/۰۱/۰۶
  • arzi pay

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی